Turkiet lördag

Varje dag så hade vi samma schema.

Vaknade, åt frukost, dumpade, gjorde oss iordning för stranden, mobiltid, sola - bada - sola - bada, äta lunch, sola - bada, tillbaka till hotellet, Skip-bo, dusch, göra oss iordning, dumpade, gick till city, åt mat, strosade i affärer, gick hem, sov.

Vi drack en öl om dagen och det var till middagen. Så jävla party var vi.

Lördagen var väl inget undantag det heller.

Det roligaste var dock när Pernilla ramlade i havet och tog sin inte upp, utan jag fick ge henne en hjälpande hand. Vi skrattade så åt att "tur att ingen såg det" men sen när vi kom upp ur havet så ser vi att Saaben har tagit kort på oss och att man ser två personer i bakgrunden som verkligen tittar på oss.

När vi var på väg hem ifrån kvällens middag så gick vi förbi hamnen eller vad man ska kalla det för. Det stod partybåtar uppradade, för de idioter som var villiga att åka på dessa. Jag och Saaben kan inte riktigt glömma båtfärden på Gran Canaria för några år sen, så vi var inte direkt sugna på att hoppa på någon av dessa båtar.

En kille var dock lite mer angelägen om att vi skulle åka med hans båt, än andra.

Kille: Why don't you wanna go on a boat?
Jag: Because, we hate boats and I will never put myself on a boat again.
Kille: Hate boats? You can't hate boats!
Jag: Well, we do. I'm freaking afraid of them!
Kille: But, NO! I will buy you for 5000 Euro!
Jag: ...
Pernilla: Nu går vi!

Tänk, Saaben och Pernilla hade kunnat bli så rika om de hade sålt mig, men det gjorde de inte. Det är vänskap det!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0