Wifi

Nu sitter vi på en strandrestaurang som heter Roma med gratis wifi! Hurra!

Idag har vi varit på en båttur från helvetet. Saaben blev dålig och jag var livrädd så vi blev inskjutsade i en gummibåt till land. 20 minuters konstant stenhårt guppande! Slog nästan ihjäl mig. Vi blev dumpade på land och hade ingen aning om var vi var. Vandrade omkring och efter lite frågande så hittade vi bussen och åkte på bussturen från helvetet. Längst upp på hela jävla ön med 300 meters stup och en tutande buss för att inte krocka! 120 i kurvor. Sen missade vi nästan att gå av ich hoppade av i sista sekunden.

He.rre.gud.


Kommentarer
Postat av: mamma mia

Och du som avskyr båtturer, detta gjorde väl inte upplevelsen behagligare. Tur kvällen blev bättre:)

2012-11-17 @ 09:17:45

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0