Att provocera

Jag sitter och kollar tillbaka i arkivet på gamla inlägg och kommentarer! Och jag sitter och skrattar och skrattar och skrattar sen lite mer!

För några år sen så tänkte jag:
"Undrar om det är lätt att få kommentaterer om man provocerar lite? Är det lätt att provocera folk?"
Svaret blev snabbt:
- JAAAAA, det är superduperlätt att provocera folk! Och det är när man procoverar som kommentaterer flödar in! Bara man skriver något som alla kan bli irriterade över som t.ex att Blondiner är korkade eller att turister är dumma - alla kan relatera till det!

Här tänkte jag bjuda på några av kommentarerena som så fint flödade in.
 
 
Det var fantastiskt roligt tycker jag! Förstår att alla storbloggare provocerar, faktiskt. Sjukt rogivande att se hur folk sitter och blir skogstokiga över vad JAG skriver! Tralala, det var allt för mig! =)

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0