Turister är dumma!

Fick en anonym kommentar om varför en annan anonym kommentator antydde att turister är dumma.

Jadu. Vart ska jag börja någonstans? Turister är dumma helt enkelt. Om det kommer en turist upp till skogen där jag är ifrån egentligen, och man säger till dom att; "de ä e å. Å i åä ä e ö", så fattar dom ingenting! När vi säger att närmaste systembolag ligger 6 mil bort så fattar dom inte det heller. Att försöka förklara för turister att vi inte får någon mer brödleverans samma dag, när klockan är 20 över 1, då vi stänger 1, men turistjäveln vägrar lämna butiken (nu menar jag såklart då jag jobbade på Ica), så måste jag kunna få peka finger och säga: Korkade turistfetto!

Turister som kommer upp till skogen och inte tror att vi har telefon eller internet, turister som tror att jag ska veta vad dom säger när dom pratar i 110 på tyska/hollänska/danska/norska/skånska eller varför inte turister som tar älgskyltar; Ni ger en inget annat val än att kalla er dumma!

Turister är dumma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är rolig du, då är du alltså dum när du åker till Pajala eller Hamburg? Men det är lite omoget att utgå från att alla är dumma.

2009-05-25 @ 16:29:46
Postat av: Susanna

Tack! Jag är en rolig prick ja! Och anonym är du också =)

2009-05-25 @ 18:44:06
URL: http://susannaslife.blogg.se/
Postat av: chelle Jacq

det här inlägget var det mest ignoranta jag läst på länge. vad för gott kan komma ur att hoppa på en hel folkgrupp efter några personers aktioner? vad är grejen? "en turk trängde sig i kön, dum kille! en turk pratar turkiska ibland så jag inte förstår, dum! en turk sa inte hej till mig idag när jag jobbade i kassan, dum! ALLA turkar är dumma!" det är ingen skillnad, båda två uttalanden är lika jävla korkade.

2009-05-25 @ 22:21:52
Postat av: chelle Jacq

det här inlägget var det mest ignoranta jag läst på länge. vad för gott kan komma ur att hoppa på en hel folkgrupp efter några personers aktioner? vad är grejen? "en turk trängde sig i kön, dum kille! en turk pratar turkiska ibland så jag inte förstår, dum! en turk sa inte hej till mig idag när jag jobbade i kassan, dum! ALLA turkar är dumma!" det är ingen skillnad, båda två uttalanden är lika jävla korkade.

2009-05-25 @ 22:23:55
Postat av: C J

Det är inget i den här texten som tyder på ironi, bara idioti.

2009-05-26 @ 11:48:09
Postat av: Anonym

C J tack för kloka ord det behöver den här tjejen f.. i mig hjälp med.

2009-05-26 @ 15:57:37

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0