Jag har inte råd att gråta

För att först och främst uppdatera angående min klänning så kan jag berätta att jag har sytt in ett längre blixtlås och det är nu inte längre något problem!

Sen kan jag vidare meddela att jag har fått räkningen på Bettan och det blev så dyrt så jag har inte ens råd att gråta!
För övrigt så är jag ledig idag och jag lyckades hitta en tvättid sen! Så idag har jag en fullspäckad dag som består av;

- Tvättid
- Städa lägenheten
- Besök hos barnmorskan
- Följa med min syster till vårdcentralen
- Följa med min syster på lite andra roligheter
- Diska får jag inte glömma bort
- Sy klart på min klänning
- Och sen så ville min syster att jag skulle sy på några klänningar till henne med...

Jag har för övrigt ett vik ute i Skåre nu som jag började på förra tisdagen. Ifall ni undrar!

Avslutningsvis:

Snygg bild ifrån årets valborg!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0