Jag får inte av den.

Jag lär ju vara världens mest otränade människan. Har idag en sån bedrövlig träningsvärk. Efter att ha spelat kubb i fredags! ... Varsigod att börja skratta!

För att lindra denna smärta tänkte jag idag ta mig ett riktigt långt och varmt bad, och vara sådär tjejig som man bara kan va ibland med alla inpackningar och håravlägsning!
Jag har bara ett stort problem.
Ni ser bilden under? Det är en bild på en klänning som jag har sytt från scratch! (blev trött på att det aldrig fanns några såna här klänningar ute i butik så jag sydde en själv)

Problemet?

Jag får inte av mig den.


Kommentarer
Postat av: mamma mia

Haha, men fin blev den.

2010-05-03 @ 15:48:13
Postat av: Elin

Kan du sy en till? SUPER SNYGG!!

2010-05-30 @ 15:10:08
URL: http://litenelin.bloggspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0