Audition till Körslaget!

Igår när jag kom hem ifrån jobbet så fick jag reda på att det var audition för Körslaget vid teatern vid 4! Jag hoppade in i duschen, tränade lite på några låtar, slängde in gitarren i bilen och åkte bort till teatern! Där, först i kön stod MT! Hon hade stått där sen halv 2, och vid denna tidpunkt var klockan 3!

Än så länge var det bra, förutom kylan. Men nu, kära Meter Film & Television, ska ni får höra några saker:

  • Berätta varför ni hade ett kösystem när det inte följdes när man väl kom in iallafall?
  • Varför fick man inga nummerlappar?
  • Kul att dom som stod sist i kön kunde sjunga före oss som stod först i kön, pga er jävligt dåligt organiserade audition!
  • Det här var ju nästan i samma klass som när jag var på Singing Bee. Och det var fan inte bra!
Vi fick ingen som helst information om någonting när man väl kom in. Dom bara tryckte in folk så man tog sig ingenstans vare sig man ville eller inte. När klockan var halv 6 var jag tvungen att åka till jobbet.

Insläppet var 4. Jag stod först i kön tillsammans med MT. Och efter en och en halv timme så hade ingenting hänt. Kom ifrån jobbet runt halv 10. MT ringde upp mig och sa att det var ingen idé att ens åka tillbaka till teatern, för hon hade precis varit inne och sjungit och då säger dom, (håll i er) Att konkurrensen är mycket hårdare för dom som sjunger Nu än för dom som sjöng först.

Men tack då för att vi som kom dit FÖRST fick en chans! Och tack för att alla får en ärlig chans! Har i flera år sagt att dom Körslaget kommer till Karlstad så ska jag söka. Men lätt då när man inte får en ärlig chans.

Kom med i tidningen iaf^^


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0