Trippen till Sthlm och Singing Bee!

Nu blir det snabb uppdatering här. Melodifestivalen, trodde jag, skulle börja 12.05, men tydligen så börjar den 14.25. Ibland är livet hårt. Livet är hårt.
Fick igår reda på att en tjej ifrån hemtrakterna har somnat in och lämnat den här världen. Vila i Frid Majken. Kände henne inte så väl, men det känns ändå. Det känns overkligt. Men jag hoppas att du har det bättre där du är nu och att du inte behöver lida mer.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Känns nästan lite fel att skriva om andra saker här. Men det gör jag ändå. Vill inte sitta och fundera över det där för mkt.
Var ju i storstaden Stockholm igår, för skulle som ni säkert vet, vara med på inspelningen av Singing Bee. Jag och Jea turades om att köra till Sthlm! Stanna någonstans och åt mat och sen var det att införskaffa sig godis på ett av Sveriges Största Godishus som jag inte minns namnet på! men det var GottGottGott!

Vid inspelningsplatsen vid Frihamnen så måste jag säga att det var väldigt dåligt organiserat och jag fattar inte varför vi fick lappar i olika färger, för det brydde dom sig inte om iallafall. Jag blev besviken, för jag ville ändå tro att jag skulle få sjunga, jag var ju speciellt inbjuden, men så var icke fallet. Fick skriva på tystnadsplikt om programmet, och det jag funderar mest på nu är;
- Hur länge måste man hålla käften om vad som hände i programmet? NÄR kommer det att visas på tv? Det sa dom fanimig inget om!
På hemvägen så blev det att äta på Max och sen fick jag sjukt, otrevligt ont i magen och trodde aldrig vi skulle komma hem. Trött som ett as men kunde inte somna direkt när vi kom hem då jag hade börjat må illa. Somnade tillslut men vaknade med illamående och huvudvärk i morse och kände att det är inte bra att gå till jobbet med illamående, när jag inte vet vad det är. Inte det rockigaste att börja kasta upp pizzor på jobbet och vara en smittkälla som alla kommer att undvika!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Meen va tråkigt att du inte blev med!! :(


Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0