Jag fick paket!

Igår så fyllde jag, som bekant, 21 år! Åh, hela dagen gick åt att drömma om alla nya saker som jag nu kan få göra, eftersom att jag har fyllt 21! Åh, denna himmelska ålder! Jag kan ju trots allt göra, precis, exakt samma saker som jag fick göra förra året! Inte ett dret har förändrats! Det enda är att jag har jobb. Och av någon anledning så tror inte jag att det har med min ålder att göra, då jag faktiskt fick jobbet innan jag blev 21!

Eller finns det något uteställe i någon stad, nånonstans, som har 21 års gräns? Then, let me know!

Igår eftermiddag iallafall så kom det en massa folk hit! Mormor, morfar, kusin Bea, kusin Julia och kusinbarn Emelie. Och inte nog med det! Mamma, Pappa, Jea och Henrik! Och så självfallet jag och min Björn! 11 stycken var vi! Visst, det är en fjärt i horisonten om vi jämför med i lördags! Men nu var det helt plötsligt släkt, vilket innebär 9 stycken som oavbrutet pratade i mun på varandra, sprang om varandra och skrattade! Upplevelse för livet nästan!

Fick en massa presentkort på Ikea, Gina, Hm och Affection! Och en potatispress! Det ni =)
Och en finfin kameraväska ifrån Una och Bosse! Tack! =)

Nu har jag och Björn varit på Ikea och shoppat och nu ska jag ringa Karlstads elnät och fråga när min syster får tillbaka strömmen som är borta!

UPDATE:
Det gick 8 timmar, varav min syster var här hos mig och Björn i 5 minuter, innan strömmen kom tillbaka!
Sen ringde det en undersökningsgubbe som ville ställa lite frågor om Karlstads Elnät. På frågan om jag tyckte om Karlstads Elnät löste strömavbrott snabbt så gav jag ett klart minus! (där jag skulle säga vad jag tyckte på en 1-5 gradig skala!)

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Det var en härlig kväll..håller med om att det var "högt" i tak. Vill inte ens tänka på ljudnivån i lördags, när det var dubbelt så många med "%" i kroppen.

2009-10-22 @ 08:31:25

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0