Gårdagens festligheter!

Jag tänkte dela upp min finfina berättelse om gårdagen i 3 delar! Jag började med den långa delen, sen alla uttalade, och sist men inte minst, alla bilder!

Igår, så var det som jag tror alla vet lördag och då styrde jag fest! Det var väl en 12 personer jag hade tänkt skulle komma! Helt plötsligt så var vi väl en 22 stycken, men vafan, det var skitkul och alla var trevliga! Hoppas alla hade skojj =) För det hade jag iallafall! Fick även lite presenter!

Av Inger och Per fick jag en finfin blomma som står prydligt och fint på skrivbordet bredvid min dator! Tack hörrni!

Fick sedan ett stooort paket som innehöll:
  • ägg
  • makaroner
  • chips
  • ostkrokar
  • cola
  • kokosbollar
  • presentkort på hm
  • ett gäng clementiner
  • 2 avocados
  • en halv honungsmelon
Tack somfan; Saaben, Carlsson, Martina, Fia, Stina, Christine, David, Ida, Pernilla och Robin!

När klockan var halv 12 så började vi alla att dra oss bort mot krogen! En viss festdeltagare blev dock kvar i Björns säng, utan Björn ska även tilläggas, men hon låg så bra där så vi lämnade henne för några timmar där, medans vi var på nöjes och skakade våra lurviga!

Kom hem sen vid kvar över 2 och fick, tack vare den då nyvakna festdeltagaren, kvällens skratt! Höll på att gå åt! haha. Du förgyllde min kväll!

Tack till alla som kom igår! Jag, personligen, hade underbart roligt! Över alla förväntningar! Thank you all!

Idag så har jag redan skurat golven, diskat och plockat undan alla burkar/flaskor och glas! Och ätit frukost! Och nu ska jag äta lite lunch! Jag är en pigg flicka idag!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0