Vad sa Karlstadbuss?

Idag så var jag och pratade med Karlstadbuss efter onsdagens incident. Jag hade med mig Björn, som moraliskt stöd (och tur var det, glömde ju bort allt jag skulle säga som jag hade tränat in!)

Men mannen som jag pratade med förklarade att han kunde inte göra något (han stod ju bara i Kundtjänst, så vem kan klaga?) och att jag fick mejla till hon som hade hand om det hela. Har ni hört på maken? Mejla! Om jag inte kunde gå och prata med henne? Nejnej, klockan 15:00 en fredag så hade hon såklart gått hem (och deras kundtjänst stänger 16:00) så en vanlig svensson med ett 07:00 - 16:00-jobb kan verkligen få hjälp! NOT!

Så, jag fick väl snällt gå hem och mejla människan. Om vi säger som så här: Om jag själv hade fått det där mejlet så hade jag fanimig aldrig orkat läsa det! Haha

Så nu väntar jag bara på att det ska bli måndag så att hon kan svara. Och har hon inte svarat då, så väntar jag snällt tills på tisdag em. Har hon inte svarat då så ska hon få ett ännu längre mejl av mig! (Obs! Detta är inget som skall uppfattas som ett hot!)

Nu kollar jag på Idol (lyssnar iallafall) och ska snart iväg på en middag/fest som jag och Björn är bjudna på! Det är filminspelningsgänget som ordnar detta, så vi ska iväg en sväng! Ska jobba dagen i morron, så det får bli en lugn och tidig kväll!

Todels!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Lugn o tidig kväll!! Vi har inte riktigt samma syn på saker o ting. Tidig kväll för mig är INTE att man GÅR på middag kl 21, man KOMMER hem från middan kl 21, om det är tidig kväll....men så är jag inte så ung längre...

2009-11-13 @ 21:47:45

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0