Boten är RIVEN!

Fick precis ett telefonsamtal från ett Dolt nummer. Det var kvinnan som jag mejlade till angående min bot jag fick av Karlstadbuss! Vi hade ett 11:30 minuters samtal och efter detta så beslutade hon för att riva min bot med villkoret att jag var tvungen att ändra mitt busskort! (vilket jag gjorde nån dag senare bara!) Så jääävla gött!

Men nu säger jag till er alla som bor i Karlstad! Den 21 december så kommer dom att ändra busspriset! HÅLL KOLL PÅ DETTA!
Och för er som är ungdomar dvs, 20-25 år, så kom ihåg!

  • På värdekort så ska ni vara Vuxen! Var noga med att säga till om detta!
  • På periodskort så ska ni vara Ungdom!
  • Så fort ni ändrar från Värdekort till Periodskort eller tvärtom, så var så frikking jäkla noga med att säga om ni ska vara Ungdom eller Vuxen, så att ni inte får en bot på 400 spänn!
Nu är jag efter detta samtal lite trött och tänkte pigga upp mig med lite cola!
I möra är jag ledig! Gött.

Todels!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Gött gumman, visste väl att du hade rätt..

2009-11-16 @ 16:37:16
Postat av: Madde

Ja kan säga dig att de är inte så jäkla lätt o göra rätt för sig! För efter att ja va nära mina 800:- i böter sen dess har ja sagt vuxen varje gång. 2ggr på 2veckors tid har busschaufförer nästan nekat mig till att åka på vuxen!

Första busschauffören ifrågasätter om jag verkligen är 20, och säger att nästa gång skulle jag betala med ungdom.

Andra busschauffören vägrar rent ut sagt att ge mig en vuxen biljett, jag sa till honom FYRA gånger att jag ville betala med vuxen, men inte heller. Tillslut sa att "om kontrollanterna kommer säg att dom ska ringa till mig" ELLER HUR, som om det skulle funka?!?!?! Uuh, ja blir så sur att de ska va så svårt att göra rätt för sig?!

2009-11-17 @ 18:10:11
URL: http://madeklene.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0