2020-08-16

Många år sen jag skrev ett inlägg. Kan eventuellt ha berott på att jag hade glömt vilken mejladress jag använde för inlogg. 

Snabb summering:
- Jag och Björn har förlovat oss
- Jag ska nu påbörja mitt femte år på universitetet
- Valde efter två år på Personal och arbetsliv att byta till Miljö och säkerhet. Har ett år kvar på det programmet
- Hjälpte under ett halvår att ta hand om en kamel som tyvärr fick avlivas pga en skada 
- Har blivit mer engagerad i Missing People. Nu med i ledningsgruppen i Värmland, operativ chef (oftast) vid sökinsatser, är utbildare, med i Kompetenssäkringsgruppen och tar fram alla utbildningar inom organisationen och blev vid årsmötet 2020 invald i valberedningen. 
- Min rygg krånglar mer än någonsin 
 
typ. 

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0