2018-05-03

Vad har hänt sen sist?
 
  • Den 17/3 i år så firade jag och Björn 10 år tillsammans. Det firade vi genom att åka ner till Varberg och bo på spahotell över helgen. Och det var där som Björn friade till mig.
  • Jag har blivit färdigutbildad grönväst inom Missing People 
  • Jag har gått med i POSOM-gruppen i Karlstad
  • Jag och Björn har gått med i Frivilliga Resursgruppen (FRG) i Karlstad
  • Jag pluggar psykologi hela våren nu
  • Jag ska byta utbildning till hösten till Miljö och säkerhet
  • Jag kan inte för mitt liv komma på något mer att skriva

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0