9-årsdag

I mars så firade jag och Björn våran 9-årsdag tillsammans. 
Nio år. 
Jag kan inte fatta att det redan har gått nio år sen du skrev att jag verkade störd, jag dissade dig, du tjatade, jag gav med mig, du flyttade in och the rest is history som man brukar säga. 

 
Bild från "vandringen" vi gjorde förra året. Vi skulle gå två mil, jag spydde i stort sett efter 200 meter. Den här bilden är tagen på vägen tillbaka, då jag inte orkade gå mer än fem km förrän jag, på allvar, trodde Björn skulle få begrava mig under en snöhög och glömma bort mig. Det var den värsta dagen i mitt liv (typ). 
Men det var även den enda bilden på oss två tillsammans som inte är typ åtta år gammal.
 
 

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0