Sammanfattning

Oj, vad har hänt i mitt liv sen jag skrev sist?

Jag har varit i Varberg och firat svärmor som fyllde 60 år tillsammans med Björn och hans syster med familj.

Dagen efter att vi kom hem därifrån så åkte jag, Björn, mamma, en kusin till mamma samt mormor och morfar till Finland och träffade finska släkten för första gången! Bussresan till Stockholm gick bra, sen var jag sjösjuk i 16 timmar innan vi landade i Finland och på hemresan så var jag sjösjuk igen för att sen även vara åksjuk i bussen hela resan hem. Älskar att bli åksjuk.
not...
 
Sen dagen efter att vi kom hem ifrån Finland så åkte jag, Björn och Fredrika till Falun och firade midsommar där med Cecilia och Dogge.

Jag åkte hem till mamma och pappa och klöv ved samt målade på deras nybyggda veranda.

Har även hunnit med grillkväll hos en kollega samt en afterwork med kollegorna på Ankdammen.

Jag och Björn har även varit på ko-bingo med mormor och morfar (dock utan vinst).

Sen har vi även varit nere i Skåne och hälsat på där vi även närvarade på Björns kusins bröllop.

Övernattning i stuga med gamla kollegor!

Räkfrossa med tjejerna på Scandic.

Jag hjälpte även Fredrika flytta!

Var hemma hos mamma och pappa med Björn och skrattade åt att en räv sket på Björns känga.
 
Förutom allt detta så var jag och min syster i London förra veckan.

Och jag äter Sifrol som fungerar utmärkt åt min RLS/WED.

Klart slut.
 
 
 

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0