Kreta dag 4

På tisdagen så blev det lovat regn hela dagen men vi hann bort till Tennisbanan och spelade lite tennis innan regnet kom. Påminn oss om att vi är skitdåliga på tennis om vi någongång skulle påstå motsatsen.

Resten av dagen tog vi det bara lugnt inne i lägenheten. Lagade lunch och löste korsord typ.

Ringde sen och bokade bord på EM sv restaurangerna på hotellet, gjorde oss iordning och gick sen och åt. 

Sen...
Sen... Gick vi ner och kollade på kvällens underhållning som var Gangster aerobic. Gaaaalet begåvade! Sen...
Sen drog de upp mig på golvet. Jag och en pappa med sin son. Vi gick dansa och hoppa omkring och sen ville de döda oss.
Sonen och pappan fick (med hjälp såklart) göra varsin volt. Jag blev vettskrämd och kände att jag gör INTE någon volt! Men det var lugnt. De hade "something really speciell just for me".

De visade en gång vad jag skulle göra.
Det var Dirty dancing-hoppet.

...
Men de skämtade bara, visade det sig när jag sprang fram och de avbröt det hela. De tyckte då att det var bättre och JAG höll i och en av killarna hoppade upp på mig! Killen sprang fram och avbröt det hela (thank god!) igen!

Sen blev det på allvar. 

Jag gjorde Dirty dancing-hoppet. Pulsen kommer nog aldrig gå ner. 







Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0