Kreta dag 3

På måndagen så åt vi frukost i lägenheten innan vi begav oss bort till hotellet för att få massage som vi bokade dagen innan. Det var en parmassage och vi fick engångsunderkläder att sätta på oss. Björn fick kalsonger modell boxer och jag fick nåt litet i modell string. Så.jävla.hett.

Jaja, underbart med massage i alla fall! Sen åt vi en lättare lunch, solade lite på uteplatsen, innan vi åkte in till Hersonisos där vi strosade lite innan vi åt mat på en restaurang längst stranden. Shoppade sen mat på ett Super Market innan vi tog sista bussen upp till hotellet. 




Och skulle toaborsten gå sönder, så är det lugnt, då det finns toaborstar på buskar här! 



Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0