Kreta dag 2

På söndagen så vaknade vi tidigt och ont överallt. Alltså, sängen är det hårdaste jag någonsin varit med om. Spånskiva med lakan på, typ. 

Vi gick och åt frukost på själva hotellet och sen satte vi oss på uteplatsen och solade. Japp, jag brände mig. Allt är i sin ordning! Förtärde sedan lite lunch på hotellet och tog sen gratisbussen (går en gratisbuss från hotellet typ en gång i timmen nästan hela dagen, till och från Hersonisos, superbra! Hotellet ligger beläget högst upp på ett berg) och växlade lite pengar och gick omkring bara. Åkte tillbaka till hotellet, beställde bord på en av restaurangerna på hotellet, gjorde oss iordning och gick sen och åt. Gick sen ner i lobbyn, där en man satt och spelade piano, och satt där en stund innan vi kastade in handduken för dagen. 




Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0