Bra dag

Idag har det varit en bra dag. Köpte mig en vårjacka som, för det första var 100 kronor billigare än vad jag kom ihåg (kollade på den redan förra veckan) och för det andra så var det 25% rabatt på alla jackor där så helt plötsligt blev den 300 kronor billigare än vad jag hade tänkt mig = Two thumbs up!

Och så fick jag medicin mot mina Restless legs idag! Vet ju inte om de kommer fungera men ska prova en vecka nu så ska jag och läkaren utvärdera sen. Och hoppar verkligen att de kommer funka, för orkar inte gå omkring med dessa krympningar och smärtor i benen längre. Har inte sovit en hel natt på tre månader! 

Tänk, om jag kan få somna direkt och sen sova utan avbrott en hel natt. Herre!

Och nu ska jag dricka te. Te gör mig glad det också. Bra dag.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0