Biverkningar

Det positiva med medicinen som jag har fått är att jag tror att mina ben känns bättre. Tycker nog inte att det kryper lika mycket i dem längre. +1

Det negativa är biverkningarna. Var på Bergvik förut och kände då helt plötsligt att jag blev illamående, yr och började se suddigt. Perfekt när man har bilen och måste ta sig hem också. Ringde företagshälsovården som sjukskrev mig hela helgen och fick sen prata med en sjuksköterska som sa att mina symptom var vanliga biverkningar på just den medicinen jag tar MEN att det är övergående och kommer försvinna. Hon tyckte att det är bra om jag är hemma under helgen och låter bilen stå.

Så här sitter jag nu, illamående och jävlig, men utan krympningar i benen. Vet inte vad som är bäst just nu faktiskt. Hoppas att biverkningarna försvinner fort och att medicinen endast påverkar mina ben, i positiv bemärkelse, i fortsättningen. 

Ledsen_tjej_88



Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0