Ny medicin

Idag ska jag börja med min nya medicin. Den jag har tagit, fram tills idag, var bara på test och eftersom att den har gett effekt så har jag nu hämtat ut mina "ordinarie" tabletter. Har dock inte vågat ta dem nu innan helgen då "kraftigt illamående" var en vanlig biverkning på dem och jag kände verkligen inte för att bli sjuk under en storhelg! Jag blir ju en rich bitch under en sån här helg så tar första tabletten ikväll, så kan jag må dåligt imorgon, om det nu blir så, då jag är ledig. 

Det positiva om jag skulle bli dålig, är att alla biverkningarna är övergående (vilket det är på typ alla mediciner egentligen) och att jag kan då må dåligt i en vecka (om det ska va så) om mina ben mår bra. 

En veckas illamående med full effekt på benen VS krypiga ben = number one is the winner!!!

På tal om ingenting. Jag och Björn var och grillade korv häromdagen.







Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0