London 26-28 maj

Förra fredagen så spontanbokade jag och Björn en resa till underbara London. En liten minisemester. Jag berättade endast för min syster att vi skulle iväg (så hon kunde vara länken mellan mig och mamma som säkerligen skulle bli orolig, höhö).

Så i måndags morse klockan 06:00 så begav vi oss mot Norge och Rygge flygplats. 

Väl framme i London så shoppade vi loss på Primark innan vi avrundade med mat på stammisstället the Swan.

Det blev en lugn resa med St Pauls (tredje gången för mig, tröttnar aldrig), lunch på Jamies Italian, promenad i Hyde park och mer mat på the Swan.

Och regn. Regn regn regn! Och mera regn. 

Kör en bildbomb.




















Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0