Hejhej!

Igår så hämtade jag och Björn min systers bil som varit på verkstad och körde hem den till henne. Jag körde våran bil och Björn körde min systers bil. Vi åkte över några järnvägsövergångar, vilket i sig inte är direkt konstigt eller roligt. Men när jag tittade i backspegeln och ser Björn åka över dessa övergångar, i min systers leksak till bil, kastandes omkring bakom ratten som om han vore på en rodeo, så kunde jag inte sluta skratta.

Haha, kan inte sluta skratta nu heller när jag tänker på det!

Kommentarer
Postat av: Jea

Mobba inte Tård...han blir ju ledsen!! :(

2014-05-15 @ 23:11:03

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0