Fredag

Idag är det fredag och nu är det flera månader sen som jag skrev något här. Alltså, anledningen till varför jag inte skriver något är nog bland annat för att vissa saker som händer i livet, vill man inte skriva ut såhär öppet.

Då finns ju Facebook för det.


Under veckan som var nu så har jag och Björn varit i Stockholm hos några kompisar. Vi har varit både kulturella, turistiga och varit på konsert. Mycket fina dagar.


Fotografiska museet

 
Gamla stan
 
 
 
 
Min lille pöjk
 
 
All time low

 

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0