Är du ihop med Moa?

För några veckor sen så var jag på en förfest efter jobbet, då en kompis fyllde år.

Veronica: Jag är homosexuell!
Kille: Är du?!
Veronica: Japp, det är jag!
Kille: Jaha! Är du ihop med Moa?
Veronica: Moa? Nej, jag är inte ihop med någon som heter Moa.
Kille: Nähä...
Veronica: Hurså?
Kille: Nej, men jag känner en Moa som är homosexuell!
hysteriskt skrattande från alla
Jag: Så du tror att bara för att de är homosexuella så är de ihop? Veronica och Moa är de enda som är homosexuella i stan och då måste de vara ihop!
Kille: Ja, men jag vet inte hur såna där fungerar.
 
Det där är för roligt för att vara sant

Lite senare under kvällen

Kille: Alltså, jag måste förklara mig. Jag har en kompis som är homosexuell och som heter Moa och hennes tjej känner jag inte sådär jätteväl och har bara träffat henne några gånger. Men jag tyckte att ni var lite lika varandra, då ni har samma frisyr och ja, ni är rätt lika.
Veronica: Jaha. 
hysteriskt skrattande igen
Kille: Ja, så då var ju inte så konstig fråga egentligen. För Moas tjej är kortklippt, typ lika lång som dig och finlandssvenska.
Veronica: FINLANDSSVENSKA?!
ännu mer hysterisk skrattande

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0