Min Stora Dag

Tjopp!

Sen senast så har jag varit dyngförkyld och varit sjuk, men nu mår jag bra igen! Hurra!

Idag så hade jag Min Stora Dag. Höll allt hemligt för tjejerna, förutom vad de behövde ha med sig. Alla hoppade in i bilen och så körde vi kosan mot Stockholm och berättade för dem att vi skulle åka i ungefär 30 minuter. Väl framme, mitt ute i skogen, så berättade jag att vi skulle ut och plocka svamp och sen avsluta med korvgrillning!
 
Vi fick dock nästan ingen svamp MEN (håll i er) Fredrika hittade Björns "myggskrämmare" som vi tappade för typ två veckor sen när jag, Björn, Hanna och Tilde var på samma ställe och plockade svamp.
Så jäkla sjuuuukt! Vi upptäckte då (för två veckor sen) att myggapparaten var borta när vi kom ut på vägen, så jag gick tillbaka in i skogen för att leta - utan resultat. Hanna och Björn började då också leta och vi var säkert ute och irrade i en timme utan att hitta den. Borta helt enkelt. 
Och idag när vi skulle ut så sa jag på skämt till tjejerna att vi skulle leta efter den och HELT PLÖTSLIGT så ropar Fredrika: "- Jag tror jag har hittat Björns myggrej!" och när jag kommer fram till henne så ÄR DET DEN!
Hahahahahha, det är så jääävla komiskt! Hahahaha

Sen grillade vi korv med bröd innan vi styrde kosan mot Karlstad igen. Mycket lyckad dag, om jag får säga det själv!

 
 

Hur kvalitén på bilderna kan vara så vansinnigt dåliga skyller jag helt på fotografen. Jag är helt värdelös.

Puss
 

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0