Lite efter

Igår på jobbet så frågade en sköterska mig om jag var nöjd med min nya bil.

Jag: Ja, jag är väldigt nöjd (något fundersam)
Ssk: Ja, jag tycker att den är så himla fin. Men va skönt att du är nöjd.
Jag: Jaaaa, min lilla Bettan är så bra, så bra!
Ssk: Hur långt har du kört med henne då?
Jag: Cirka 4000 mil tror jag.
Ssk: SÅ LÅNGT?!
Jag: Jaa... Den är ju trots allt två år gammal.
Ssk: TVÅ ÅR GAMMAL?! Vaaa? Neeeej! Men...
Jag: Jo, jag var inne på min andra service med henne nu i år såatteh. Två år gammal.
Ssk: Men herregud, det känns som att det inte var länge sen som du pratade om att du skulle köpa en ny bil.
Jag: Hahahaha
Ssk: Allvarligt, är den två år gammal?
Jag: Japp.
Ssk: Fyfan vad jag måste vara gammal när mitt minne är så dåligt.
Jag: Japp. Jag är ung. Hejdå.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0