Födelsedag!

Idag fyller jag 25 år! Hurra för mig! Väldans bra dag må jag även säga!

Började dagen med att när jag kom till jobbet så såg jag flera av kollegornas bilar, men det var helt släckt inne på lokalen och alla dörrar var stängda. Misstänkte något, men gick in, med min smörgåstårta i högsta hugg! Och direkt när jag slår koden in till kontoret och öppnar dörren så börjar mina fina kollegor att sjunga för mig och har då blåst upp en massa ballonger och serpentiner och satt upp dessa överallt i matrummet! Och så fick jag en godispåse (sockerberoende som jag är) och en finfin ballong med en smiley på, på min lista för dagen! Haha
Kände mig smått fåning när jag fick omkring med ett papper med en ballong på under dagen, men men!

Och vid lunchen så hade de dukat så fint, så fint och även köpt mig en sockerdricka! Hurra! Sen käkade vi smörgåstårta och avslutade det hela med en tårta som de hade köpt! Fick då även två hårspännen med grönt/svart hår i och en lösnäsa som jag var tvungen att ha på mig. Och massa småsaker i såna där "bollar" som man köper i såna där automater som kostar 10 kr, ni vet? Som man alltid köpte när man var liten (Förutom Eva på jobbet som konstant köper såna och ger mig, haha)

Fruktansvärt bra dag på jobbet med massa skratt! Har så himla fina kollegor, så det känns otroligt tråkigt att jag ska byta grupp i november. Men men, det blir säkert bra det med!

Och när jag kom hem så hade Björn städat hela lägenheten och köpt chokladmoussetårta som vi provsmakade direkt.

Jag: JA! Jag blir gift!
Björn: Skär upp en bit till mig också så får vi se om det blir med mig!
LOOOOOOOOOOOOOOOOL 

Och nu har jag gjort klart smörgåstårtan och mina macarons, som jag ska bjuda på, så nu inväntar jag och Björn våra gäster.

 
 

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0