Tower bridge

Nu har vi precis kommit tillbaka till hotellet! Åt frukost på stan idag. Tänkte äta på the Breakfast club i Soho men då kön sträckte sig typ 30 meter utanför så vände vi.

Gick sen in på Primark för att byta kläder. För att byta, hämta nya kläder, prova, hämta lite mer kläder och betala tog en och en halvtimme. Så sjuuukt mycket folk! Och i provrummet fick man ha som mest åtta plagg - vilket alla, förutom jag som hade tre plagg, hade. Och bara tjejer. Vet ni hur lång tid det tar för tjejer att prova kläder? Aaaalldeles för lång tid. Jag vet inte vad de gör. Jag provar, snurrar ett varv, tänker ja eller nej, byter om och ut. Tar två minuter!

Jaja, sen åkte vi till London Bridge och gick bort till the Towern och Tower Bridge och turistade oss.

Sen är det nån fotbollsmatch (?) mellan Tyskland och England (?). Så det är halsduksprydda tyskar och engelsmän överallt!

Nu ska vi snart åka bort till Bayswater och äta på the Swan! Stammisstället =) Och sen turista på Harrods, Hyde Park, Buckingham Palace samt St James Park!


Kommentarer
Postat av: mamma mia

Är bara liite avis, vill också vara där igen:)

2013-05-25 @ 16:51:12

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0