Matkoma

Det har varit en lång dag! Härligt!

Vi har sen sist ätit på stammishaket (för mig typ) the Swan! Lika fantastiskt bra som vanligt! Har varit där minst en gång varje år jag varit här! Helt underbart ställe!

Sen körde vi Hyde park, Harrods, fika på ett café (där jag bara orkade halva min tarte, ovanligt för mig) Green park, Buckingham Palace och St James park innan vi tog oss till Goodman på Maddos street och åt så sjuukligt god stek! Var dock så mätt innan vi började äta så jag funderade på att framkalla tillfällig bulimi. Tog väl en 45 minuter för mig att trycka i mig steken - men så värt det!

När vi kom till St James park btw så hade vi en indisk familj framför oss som såg en ekorre och då ropade de: -" Curry curry curry!" - Haha, så jäkla kul!

Nej, nu ska vi sova och imorgon är det dags att dra hem. Har varit fantastiska dagar här i underbara London!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0