Karma

Efter en sjukt kaotisk början på jobbkvällen (misstänkte ett tag att kvällen aldrig skulle ta slut) så var den till slut över och jag fick åka hem för att soooova!

Well, thank you hjärna som refusar att go down i viloläge såhär HALV ETT när jag ska upp klockan SEX! På morgonen.

Karma kan man inte använda sig av heller. Inte så jäkla kul om hjärnan lägger av när man ska ge nån insulin.
"- Vad är detta för penna? Ingen spets på den heller. Ditt blodsocker ligger på 3,3. Ska du ha nåt att äta? Tre är en jämna siffra, eller hur? Ska vi ta och springa lite? Det måste väl höja det där som var lågt? Är tre lågt? Eller räknar vi i gram?"

Nej, karma straffar inte bara mig då. Sov nu hjärna. Broccoli sjuder i lampknapp.



Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0