Bra flyt

Gratis wifi på rummet!

Vi har haft sånt jäkla flyt idag! Flyget gick bra - vi fick gå före alla andra då vi hade bokat platser. På flygplatsen i Stansted så fick vi gå till självservicen (man skannar passet själv och bli fotad så var det klart). Vi hittade hyfsat snabbt till hotellet - som är suveränt! Ni som varit i London och bott på hotell vet att det inte är en självklarhet. Det började regna när vi gick in på hotellet och slutade när vi åkte in till stan. Vi har tunnelbanan tre minuter ifrån hotellet och ett byte senare så är vi i Westminster!

Har gått förbi St Pauls Cathedral, Fleet street, Trafalgar square och Westminster. Imorgon blir det nya tag! Nu - dusch och sova! Vi gick upp tre imorse så då får man sova åtta på kvällen =)


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0