Dop

Var i Göteborg igår. Var iväg på dop för lilla Tilde. Två barn skulle döpas samtidigt. Tilde såg ut som en rumpnisse och tittade sig bara nyfiket omkring. Den andra ungen skrek så jag tänkte lämna kyrkan.

 
Gick sedan hem till Hanna och Peter och åt tårta och tog kort på det lilla barnet. Jag hade sytt en klänning till henne (men då jag inte hade något mönster och knappt vet hur en bebis ser ut, så hoppas jag bara att den går att få på överhuvudtaget) och så hade jag och Björn även köpt en tavelrams-vägg som vi hade satt i bilder i.

Bjuder på bilder från den glada dagen!
 
 
Stolta föräldrar i kyrkan. Och ja, det är ett hoppkort Hanna försökte sig på. För min skull.


Liten klänning. Och om någon mer tror som Hanna så, nej, det är ingen tubtop.
Det finns hål för armar i den.
 
Stolt mamma
 
 
Busig Tilde


Stolta mostrar


Extremt stolt morbror med väldigt nöjd systerdotter




Stolt mormor




Kommentarer
Postat av: hej

så fint

2013-03-14 @ 10:32:26

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0