Öroninflammation

Om det är något jag inte önskar någon så är det öroninflammation OCH ont i halsen - på samma gång.
Fyfan. Inte okey på nåt vis.
Natten som var var hemsk! Hittade starka värktabletter som jag kunde sova på iaf, men bläää!

Täppt i näsan och huvudet, lock på ena örat som gör mig i stort sett döv, känner mig febrig och mår illa (har dock mått illa sen i tisdags)

Det positiva är att jag tänkte kolla på Grease igår men orkade inte men idag så går BÅDA filmerna efter varandra på tv. Och när jag har haft så ont i örat, så har jag inte känt av illamåendet!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0