Andra örat

Den smärtan jag känner idag är något av djävulens påfund. Har fått öroninflammation i andra örat idag. Alltså, den här smärtan kan endast jämföras med barnafödande. Om det är värre att föda barn, då blir det absolut adoption.

Halsen är 10 gånger värre idag och hon på 1177 tyckte jag skulle åka till akuten, då inga tabletter jag tar hjälper mot smärtan. Men att sitta på akuten i sju timmar för ont i örat - det gör jag bara inte.

Jag hoppas bara att jag kommer svimma av smärtan - för då känner jag ingen smärta och den stunden välkomnar jag mer än en uttorkad man i öknen vill ha vatten.

Fyfan.


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0