Resor

Jag har aldrig varit den som har varit ute och rest mycket. Kan väl räkna på min ena hand i stort sett hur många gånger jag har flugit utomlands. (Räknar faktiskt inte in Norge, Danmark, Åland och Tyskland) (Sen är väl allt relativt - klart det finns de som aldrig är ute och reser)

Var iväg till Cypern när jag var 12 år, Italien när jag var 14 år, Bulgarien när jag var 17 år.
Sen har det dröjt några år innan det blev någon utomlandsresa igen. Men sen har det rullat på lite.
London för två år sen, London förra året samt Gran Canaria och i år så är det London (igen, älskar den staden) och Mallis. Jag och Björn har även pratat på att ta en vecka i höst någonstans, men vi får se hur det blir med det.

Till London ska jag med Björn och det blir våran första riktiga semester sen vi blev ihop för fem år sen. Och jag som älskar London, att skriva packlistor och att styra upp listor över lag, så sitter och håller på för fullt! Även om det är minst en månad tills vi åker.
Mallis blir med släkten i början på sommaren och det blir sol och bad för hela slanten! (Och lite utflykter har jag hört talas om)

Ja, jag ville väl inte säga nåt med det här egentligen. Kanske "rubb it in your face" på de som aldrig åker någonstans. Nej, jag vet inte. Bjussar på en bild ifrån härliga London iaf.
 

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0