Produktiv dag

He.rre.gud vad jag har varit produktiv idag! Praktik, varit i Jeas nya lägenhet och fixat och tömt nästan alla lådor (själv alltså, då Jea jobbade) brottats med bordet ifrån helvetet, hämtat ut paket, fått nya sängen och spenderat en och en halv timme på att sätta ihop den, ställt (läs dragit på golvet) den gamla sängen i vardagsrumnet (också helt själv), slängt allt skräp från nya sängen, dammsugit och skurat och nu ska jag dammsuga upp allt bös som blev från när jag borrade hål i sängen (för benen) (väldigt massa parenteser här!) och sen åka och handla mat till min syster!

Nu har jag ont i ryggen och har producerat tillräckligt mycket svett för att förpesta ett mindre u-land!

Ledig helgen men imorgon då blir det att flyttstäda och flytta mer saker åt Jea och även födelsedagskalas för Pernilla.

På söndag ska jag sova.
Todelo!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0