Praktik

Nu har jag gjort fyra dagar av min praktik! Efter första och andra dagen så kunde jag inte sova på rygg då jag hade så ont i mina hälar så kunde inte ha dom mot madrassen. Vilka problem!

Men trivs, än så länge, jättebra! Har en jättebra handledare och supertrevliga kollegor. Vet dock inte vilka jag har hälsat på eller inte för det är.så.många. Höhö

Har än så länge fått vara med när dom har satt en kateter, två sondar och gjort en gastroskopi. Det sistnämnda var jag heeeelt facinerad över! Fick även ta blodtryck själv!

Har även märkt att man som undersköterska, på sjukhus, får göra betydligt mer saker än inom hemtjänsten, vilket är sjukt kul!

Imorgon så ska jag jobba och sen blir det kusinbarnsdop på lördag och sen praktik resten av helgen. Sen fyra veckor till! Yää!

Todels!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0