Pluggande!

Vaknade vid 9 idag så satte mig och pluggade direkt och nu har jag precis skickat in mitt sista arbete!

Har nu bara en uppgift kvar i Sjukvårdskursen men den ska jag göra när jag har praktik i fem veckor och sen har jag bara Psykiatrikursen kvar och SEN är jag äntligen klar med min utbildning! Ja, med förhoppningen att jag får godkänt i Omvårdnads- och Sjukvårdskursen. Och Psykiatrin då. Höhö

Sen jag är jag klar undersköterska! HURRA!
 
Lite komiskt att jag aldrig har tyckt att det är nåt speciellt med att vara undersköterska men fattar ni vad bra det är? Man kan få jobb på så jäkla många ställen och det kan öppna upp dörrar som man inte trodde fanns!

Så tänk på det ni som ska börja på gymnasiet. En us-utbildning är guld värt. Ångrar mig alla gånger nu för att jag hoppade av omvårdnadslinjen.
 
Jaja, nu ska jag och min syster iväg och äta mat och titta på säng!

Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0