Sömn

Nej, men vad gör jag såhär en måndag natt klockan 12?
Ja, inte sover jag i alla fall som jag borde. Ska nämligen upp om sex timmar.
Pigg som en lärka.
Regn som i vanliga fall vaggar mig till sömns - my own version of the calm sea - leker tsunami i mitt huvud och min kudde är för hård.
Men vad gör det?
Förutom att jag knappt blivit frisk, ska ha praktik imorgon samt möte med min lärare?
Det gör mig sjukt stressad och nu ligger jag bara och tänker: SOV SOV SOV SOV. Om det funkar?
Självfallet. Skriver detta i sömnen. Nåt.

Todels!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0