Eiffeltornet

Igår så var jag på förfest hos Marie med Saaben, Pernilla, Madde och Amanda. Var nog flera år sen som jag hade så jäkla roligt på en förfest! Vi hann med kurragömma, dancebattles, Britney Spears, Eiffeltornet och sen kom Jesper och Micke med några kompisar!

Vet inte när jag skrattade så mycket senast faktiskt!
Vid 12 så gick de andra mot krogen och jag tog taxi hem!


Snart ska jag iväg på min sista praktikdag enligt schema! Ska dock ta igen två och en halv dag då jag varit sjuk men om man ska kolla på mitt schema så gär jag sista dagen idag! Har alltså haft praktik i fem veckor! FEM VECKOR! Förstår ni hur lång tid det är? Har gått så jäkla fort! Höhö

Och idag kommer Björn hem efter över en veckas bortamatch hos mamma och pappa! Ja, han har jagat älg alltså. Inget annat.

Och nu - omotiverad bild ifrån min kusin Stefans barns dop!
 
 
 

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0