Spruta

Idag var jag till läkaren. Jag har haft ont i min ena arm i typ två veckor och smärtan har bara tilltagit så idag ringde jag till vårdcentralen och krävde en undersökning.

Så att eh... Jag fick en fem cm lång kortisonspruta inkörd i axeln. Grät en skvätt. Och läkaren skickade en remiss till röntgen samt skrev recept på starka värktabletter som jag inte bör köra bil på (vilket jag knappt orkar göra utan tabletter då jag inte kan vrida armen något utan akut smärta).

Inflammation i axeln blev domen samt eventuellt något mer då jag hade galet ont på flera ställen på axeln.

Och häromdagen stukade Björn foten så illa så det blev akuten med röntgen, lindat ben och benbrott/spricka.

Vi är ett fint gäng invalider.


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0