Några punkter

Alltså, det finns en sak som jag har funderat på ett tag.

Det känns som att det har blivit en grej att allt är "still a better lovestory than Twilight" och att man ska hata artister som One Direction och Justin Bieber - för "man kan ju inte gilla artister som inte skriver sin egen musik"
Fattar ni hur många artister som ni måste avsky om det är själva musikskrivandet ni går efter?
 
Alltså, det måste finnas sjuuuukt många därute som när de är med sina kompisar säger att de tycker att JB är dålig - men som själv lyssnar på honom när de är hemma och ensamma. Varför? För han har ju så sjuuuukt många fans och då vi inte än så länge kan klona oss bara sådär så måste många haters vara lovers!
 
Kolla bara hysterin kring både JB och OD - folk svimmar när de gråter för de ser sina "hjältar". Folk engagerade sig nåt så brutalt i "skandalen" kring Twilightparet - Rob och Kristen, men ändå så sitter folk och ska hata?
 
Min fråga:
Har ni sett killarna i OD nångång?
He.rre.gud va dem är snygga!
 
Jaja, vill väl inte säga nåt egentligen med det här förutom att om man inte gillar vissa filmer eller artister så har jag ett så jäkla bra knep för det: TITTA ELLER LYSSNA INTE PÅ DEM! =)

Puss

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0