Gran Canaria

Nu sitter vi har i lobbyn eller vad man ska saga har pa hotellet. Flygresan hit gick bra, var inte flygradd en enda gang (SA HAH PA DIG KICKAN!)
Idag sa gick vi bort till stranden och badade och solade. Gótt!

Alltsa, att ga ut har ar som en djungel. Folk drar i en fran hoger och vanster och vill dra en till olika klubbar. Men som de pensionarer som vi ar sa ska vi satta oss pa hotellrummet och spela spel nu. Utgang far bli i morgon!

Vi har det bara bra har och det ar varmt och gôtt!
Ska pa battur pa fredag och kolla pa delfiner och bada i grottor! Sweet!

Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0