London!

Nu sitter vi för andra kvällen på the Swan och dricker öl och väntar på mat. Jag och mamma har gått cirkus 25000 steg idag! Det ni! Har än så länge hunnit med att se Big ben och hela Westminster, London eye, Piccadilly circus och St Pauls. 552 (typ) trappsteg upp i tornet gick vi. Höjdrädd och skräck för trappor så svimmade jag nästan. Men I did it!

Oxford street, Notting hill, Hyde park, National History Museum och Harrods hann vi med igår! Shoppade även loss på Primark idag!

Har ont i fötterna men hotellet är kanon!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0