Knän

För lite mer än en månad sen så började jag gå till en sjukgymnast för mina knän. Var innan det på röntgen i Kristinehamn men provsvaren visade inga konstigheter. I alla fall så gav sjukgymnasten mig lite övningar som jag har gjort dagligen och nu har jag inte haft ont i något av knäna på över en månad! Det är heeelt underbart!

Vad problemet var?
Mina knäskålar satt inte fast som dom skulle, utan gick i sidled istället för att följa med knät upp och ner. Spännande info va?

Anyway - jag har haft problem med mina knän i 10 års tid och nu - HELT PLÖTSLIGT - med hjälp av lite enkla övningar så är jag nästintill smärtfri! Gud jag har knaprat smärtstillande i alla dessa år tillräckligt för att smärtlindra ett helt land! Men nu - blir det bara lite för min rygg! Höhö

Nej, nu ska jag strecha lite och kolla på Outsiders!



Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0