Fiskmås

Här sitter jag, 10 över sex på morgonen, och väntar på att åka till jobbet. Min lediga helg men vad gör man när kollegorna är sjuka och det inte finns personal? En vecka kvar och sen har jag semester i tre veckor! Min första, riktiga semester någonsin! Som är betald dessutom! Hurra!.

När jag var på Top cats häromdagen så började en massa fiskmåsar dyka mot oss som stod där. En kollega har sagt till mig att om det ligger en död fiskmås nånstans så håller sig andra fiskmåsar därifrån för då vet dom om att det är farligt.
Kan inte kommunen gå ut och skjuta dessa jäkla brandlarm till fåglar och strategiskt placera ut dom så kanske alla kan få en tyst sommar och icke-nedbajsade-bilar. Så snälla kommunen, gör det här för mig!

Nej, nu ska jag dricka lite vatten och sen åka iväg så jag kommer hem snart igen. Slutar 10 idag så snart hemma igen!
Todels!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så praktiskt, då ska jag leta döda fiskmåsar och knyta fast på Rex :)

2012-06-11 @ 10:33:13

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0