Plugg

Har suttit hela dagen och pluggat. Skickat in tre uppgifter och den sista uppgiften i Sjukvårdskursen får jag vänta med tills jag har praktik innan jag gör. Vilket innebär att jag just nu endast har två uppgifter kvar i Omvårdnadskursen och Psykiatrikursen kvar - sen, efter min praktik då, så är jag klar med skolan och färdig undersköterska! Sååå jäääkla gött!

Började ju plugga till us på gymnasiet men tyckte detta var så jäkla tråkigt så jag bytte linje till IT istället. Tänk om någon smart människa hade sagt till mig då att det skulle ha blivit bättre de andra två åren. Vilket folk säkerligen gjorde när jag nu tänker efter, men tror ni att jag lyssnade? Nepp!

Hade jag fortsatt så hade jag inte behövt att plugga nu och jag hade redan fått löneförhöjning! Höhö

Nej, ska fixa med mat och sen däcka i soffan =)

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0