Facebook

Under helgen så hade vi besök av två av Björns tre systar - Sofia och Sara!
Dock så jobbade jag hela helgen och kunde endast träffa dom fredag och lördag kväll, men men, sånt är livet och de fick umgås så mycket mer med Björn istället.
Fin helg ändå!

Kände i söndagskväll att jag var hyfast trött och att få sovmorgon på tisdag skulle bli W to the U to the N to the D to the E to the R to the FULL - WUNDERFULL! Med den stavningen - japp!
Låg i sängen och spelade spel på telefonen när Björn, lovar att det var med flit, HOPPAR ner i sängen och gör så jag förlorar. Min reaktion?
- JAG HOPPAS ATT DU KOMMER SKICKA VÄNFÖRFRÅGNINGAR TILL FOLK PÅ FACEBOOK OCH ATT DOM INTE KOMMER ATT SVARA PÅ DEN OCH NEEEEEEKA DIG!!!

Oh, harsh. Badgirl.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0